Al 80 jaar een club met ballen

Naast de wekelijkse biljartavond op dinsdag organiseren we ook andere activiteiten. 1 × per jaar (in het najaar) wordt er een toernooi gespeeld tegen een andere club uit Beverwijk. 1 x per jaar (in het voorjaar) wordt er een toernooi georganiseerd tussen de 3 plaatselijke Spaarndamse verenigingen ‘de Telescoop’ (maandagavond ) ‘BC Spaarndam’ (dinsdagavond) en ‘KSA’. (woensdag/donderdagavond)

Ieder jaar wordt er traditiegetrouw met Pasen en Kerst een gezellige speelavond georganiseerd, waarbij elke speler een attentie mee naar huis krijgt, gezelligheid staat boven in het vaandel van B.C. Spaarndam.

De competitie wordt in juli traditiegetrouw afgesloten met een Shoarma avond.

Eens in de twee jaar organiseren wij een feestavond waarbij de partners ook zijn uitgenodigd, bijvoorbeeld in Bob’s Saloon te Uitgeest of Zoete Inval te Haarlemmerliede. Zie ook onze flyer.

In 2013 bestond Biljartclub Spaarndam 70 jaar! Hier werd in het najaar van 2014 een extra feestelijk tintje aan gegeven.

In 2018 bestond Biljartclub Spaarndam 75 jaar en dat is groots gevierd met de partners!

In 2023 bestond Biljartclub Spaarndam 80 jaar en is ook groots gevierd met de partners!